Piła

Brand manager/-ka

Zadania, które przed Tobą postawimy:

  • tworzenie strategii długoterminowych dla przydzielonych marek,
  • przygotowywanie planów promocji produktów z uwzględnieniem potrzeb poszczególnych rynków i kanałów sprzedaży,
  • realizacja kampanii marketingowych,
  • rozwój serwisów e-commerce oraz stron www,
  • współpraca z zespołem handlowym i obszarem e-commerce w obszarze NDP oraz poszukiwania nowych klientów,
  • przygotowywanie materiałów do wsparcia sprzedaży,
  • analiza efektywności prowadzonych działań w celu ich optymalizacji.

 

Idealny kandydat powinien spełniać następujące wymagania:

  • minimum 3 letnie doświadczenie w zarządzaniu marką oraz wprowadzaniu nowych produktów na rynek,
  • doświadczenie w kształtowaniu media planów oraz ich realizacji i nadzorze prowadzonych działań,
  • umiejętność analitycznej pracy na danych biznesowych,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  • prawo jazdy kategorii B – gotowość do okazjonalnych podróży służbowych,
  • komunikatywność i dobra organizacja, a także odpowiedzialne podejście do powierzonych zadań,
  • samodzielność, umiejętność pracy pod presją czasu, terminowość.
Aplikuj