Piła

Kierownik działu jakości

Zadania, które przed Tobą postawimy:

  • zarządzanie zespołem w ramach działu jakości (obszary: kontrola jakości, zapewnienie jakości, standaryzacja, działania doskonalące),
  • zarządzanie systemem zapewnienia jakości w zakładzie produkcyjnym,
  • budowanie i wdrażanie strategii jakościowej, standaryzacja i optymalizacja istniejących i tworzenie nowych procesów w obszarze produkcji,
  • udział w projektach związanych z usprawnieniem i optymalizacją procesów jakościowych, w tym definiowanie wskaźników dla doskonalenia procesów jakościowych oraz zapewnienie ich realizacji,
  • nadzór nad jakością procesów produkcji oraz produktów,
  • inicjowanie i nadzorowanie realizacji działań korygujących i zapobiegawczych,
  • nadzorowanie procesu reklamacji wewnętrznych i zewnętrznych, analiza kosztów i trendów dotyczących niskiej jakości z podziałem na obszary powstawania błędów,
  • planowanie i nadzór nad realizacją audytów,
  • budowanie zaangażowania podległego zespołu, dbanie o właściwą komunikację oraz zarządzanie pracą zespołu w zakresie realizacji celów biznesowych, rozwijania zespołu, ustalania priorytetów,
  • ścisła współpraca z innymi działami w zakresie poprawy jakości.

 

Idealny kandydat powinien spełniać następujące wymagania:

  • wykształcenie wyższe (preferowane techniczne),
  • minimum 5 lat doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w obszarze jakości w firmie produkcyjnej,
  • kilkuletnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym i w zarządzaniu zespołem,
  • znajomość zagadnień dotyczących zarządzania jakością (PDCA, 8D, Ishikawa, 5S, 5 why etc.),
  • doświadczenie w przeprowadzaniu audytów i znajomość standardów ISO (9001 i 18001),
  • konsekwencja i determinacja w osiąganiu wyznaczonych celów biznesowych oraz zarządzaniu zmianą,
  • umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów,
  • samodzielny i komunikatywny styl pracy.

 

Aplikuj