Zadania, które przed Tobą postawimy:
- zarządzanie markami zagranicznymi na rynkach: Czechy, Słowacja, Niemcy i Austria oraz wprowadzanie marek na nowe rynki zagraniczne,
- tworzenie strategii długoterminowych dla przydzielonych marek,
- realizacja kampanii budujących świadomość, wizerunek marek oraz pro sprzedażowych,
- przygotowywanie planów promocji produktów,
- rekomendowanie i realizacja działań docierających do nowych klientów,
- zarządzanie i kształtowanie User Experience w ramach podległych marek,
- współpraca z zespołem handlowym i e-commerce w obszarze NPD, w tym przygotowywanie własnych planów rozwojowych oraz materiałów wsparcia sprzedaży,
- bieżąca analiza danych, raportowanie, wyciąganie wniosków oraz analiza działań konkurencji.
Idealny kandydat powinien spełniać następujące wymagania:
- minimum 5-letniego doświadczenie w zarządzaniu markami i wprowadzaniu nowych produktów na rynek (doświadczenie międzynarodowe będzie dodatkowym atutem),
- znajomość cyklu życia produktu, doświadczenie w kształtowaniu media planów, realizacji i nadzorze prowadzonych działań marketingowych (ATL, BTL i online),
- umiejętność analitycznej pracy na danych rynkowych i biznesowych,
- znajomość trendów z obszaru komunikacji w mediach zewnętrznych (działania kierowane do różnych grup wiekowych i profili zawodowych),
- umiejętność pracy nad kilkoma projektami jednocześnie, samodzielność, kreatywność i dokładność,
- analityczna praca na danych rynkowych i biznesowych,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- prawo jazdy kategorii B – gotowość do okazjonalnych podróży służbowych.
Aplikuj