Piła

Brand manager/-ka

Zadania, które przed Tobą postawimy:

  • zarządzanie markami zagranicznymi na rynkach: Czechy, Słowacja, Niemcy i Austria oraz wprowadzanie marek na nowe rynki zagraniczne,
  • tworzenie strategii długoterminowych dla przydzielonych marek,
  • realizacja kampanii budujących świadomość, wizerunek marek oraz pro sprzedażowych,
  • przygotowywanie planów promocji produktów,
  • rekomendowanie i realizacja działań docierających do nowych klientów,
  • zarządzanie i kształtowanie User Experience w ramach podległych marek,
  • współpraca z zespołem handlowym i e-commerce w obszarze NPD, w tym przygotowywanie własnych planów rozwojowych oraz materiałów wsparcia sprzedaży,
  • bieżąca analiza danych, raportowanie, wyciąganie wniosków oraz analiza działań konkurencji.

 

Idealny kandydat powinien spełniać następujące wymagania:

  • minimum 5-letniego doświadczenie w zarządzaniu markami i wprowadzaniu nowych produktów na rynek (doświadczenie międzynarodowe będzie dodatkowym atutem),
  • znajomość cyklu życia produktu, doświadczenie w kształtowaniu media planów, realizacji i nadzorze prowadzonych działań marketingowych (ATL, BTL i online),
  • umiejętność analitycznej pracy na danych rynkowych i biznesowych,
  • znajomość trendów z obszaru komunikacji w mediach zewnętrznych (działania kierowane do różnych grup wiekowych i profili zawodowych),
  • umiejętność pracy nad kilkoma projektami jednocześnie, samodzielność, kreatywność i dokładność,
  • analityczna praca na danych rynkowych i biznesowych,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • prawo jazdy kategorii B – gotowość do okazjonalnych podróży służbowych.

 

Aplikuj