Piła

Communication manager/-ka

Zadania, które przed Tobą postawimy:

  • współprzygotowanie i operacjonalizacja strategii komunikacyjnych dla podległych marek,
  • opracowywanie i wdrażanie skutecznych planów komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej,
  • zarządzanie strategią i planem komunikacji w social mediach oraz treściami na stronach www,
  • odpowiedzialność za kontakty z mediami w ramach prowadzonych działań,
  • organizowanie eventów mediowych / targowych w ramach przygotowanego planu aktywności,
  • przygotowywanie materiałów na potrzeby kontaktów z zewnętrznymi partnerami,
  • codzienna współpraca z zespołem grafików oraz brand managerami,
  • współpraca z działem HR w ramach inicjatyw związanych z employer branding.
  • analiza efektywności prowadzonych działań w celu ich optymalizacji.

 

Idealny kandydat powinien spełniać następujące wymagania:

  • minimum 3 letnie doświadczenie związane z prowadzeniem działań komunikacyjnych w obszarze marketingu oraz wewnątrz organizacji,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  • prawo jazdy kategorii B oraz gotowość do okazjonalnych podróży służbowych,
  • umiejętność budowania relacji z zewnętrznymi partnerami (media branżowe, prasa),
  • łatwość w redagowaniu artykułów, notek prasowych oraz komunikatów wewnętrznych,
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem w ramach pionu komunikacji,
  • samodzielność, umiejętność pracy pod presją czasu, terminowość.

 

Aplikuj