Zadania, które przed Tobą postawimy:
- zapewnienie sprawnego i prawidłowego funkcjonowania recepcji,
- bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy,
- obsługa spotkań, koordynowanie rezerwacji sal konferencyjnych,
- bieżące monitorowanie i uzupełnianie zapasów artykułów spożywczych i biurowych,
- obsługa centrali telefonicznej i poczty elektronicznej,
- ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
- zapewnienie właściwego obiegu dokumentów w firmie,
- prowadzenie elektronicznego rejestru faktur,
- organizowanie podróży, wyjazdów i spotkań służbowych,
- dbanie o wizerunek firmy: estetykę stanowiska recepcji, sal konferencyjnych.
Idealny kandydat powinien spełniać następujące wymagania:
- mile widziane – wykształcenie wyższe (bądź w trakcie nauki),
- znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację,
- wysoka kultura osobista oraz rozwinięte umiejętności organizacyjne,
- komunikatywność, otwartość, łatwość nawiązywania kontaktów,
- zaangażowanie, dokładność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań,
- dobra znajomość pakietu MS Office,
- mile widziane – doświadczenie zawodowe w wykonywaniu prac administracyjnych.
Aplikuj