Piła

Specjalista/-tka ds. jakości i reklamacji

Zadania, które przed Tobą postawimy:

  • prowadzenie ewidencji, analizowanie i rozpatrywanie wpływających reklamacji,
  • tworzenie dokumentacji jakościowej oraz zestawień, interpretacja wskaźników jakościowych wynikających z reklamacji,
  • kontrola przebiegu procesu produkcyjnego zgodnie z normami jakościowymi,
  • analiza bieżących problemów jakościowych oraz inicjowanie działań korygujących i zapobiegawczych celem usprawnienia procesów,
  • ścisła współpraca z obszarem produkcji, pionem e-commerce, handlowym i łańcucha dostaw.

 

Idealny kandydat powinien spełniać następujące wymagania:

  • wykształcenie m.in. średnie techniczne, mile widziane wyższe,
  • co najmniej dwuletnie doświadczenie na analogicznym stanowisku w firmie produkcyjnej, preferowane w branży poligraficznej,
  • swobodna obsługa komputera, programu MS Excel w stopniu co najmniej średnio zaawansowanym,
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne (komunikacja, nastawienie na współpracę i rozwiązywanie problemów),
  • bardzo dobra organizacja pracy, zdolności analityczne, skrupulatność.

 

Aplikuj