Wrocław

Specjalista/-tka ds. marketingu online

Zadania, które przed Tobą postawimy:

  • przygotowywanie, realizacja i monitorowanie działań marketingowych firmy,
  • współtworzenie strategii content marketingu oraz lejka treści,
  • zarządzanie budżetem marketingowym w ramach realizowanych aktywności,
  • współtworzenie strategii digital marketing – SEM, SEO, Social, Community,
  • koordynacja publikacji treści marketingowych w kanałach web, social networks, events,
  • obsługa narzędzi monitorujących ruch w sieci, mailing, automation,
  • wspieranie działu handlowego oraz innych obszarów w zakresie promocji i wizerunku firmy,
  • kontakt i współpraca z partnerami zewnętrznymi (agencja marketingu internetowego, dziennikarze).

 

Idealny kandydat powinien spełniać następujące wymagania:

  • min. 2-letnie doświadczenie zawodowe związane z samodzielnym prowadzeniem projektów,
  • umiejętność planowania, koordynowania i optymalizowania działań marketingowych,
  • znajomość social mediów oraz trendów w content marketingu,
  • umiejętność sprawnego przygotowania tekstów marketingowych,
  • znajomość narzędzi, form i formatów reklamowych,
  • umiejętność planowania i raportowania działań płatnych i organicznych,
  • proaktywna postawa oraz kreatywność – wdrażanie nowych pomysłów i innowacji,
  • nastawienie na działanie i umiejętność organizacji oraz planowania pracy indywidualnej oraz zespołu.

Mile widziana znajomość branży poligraficznej.

Aplikuj