Zadania, które przed Tobą postawimy:
- przygotowywanie, realizacja i monitorowanie działań marketingowych firmy,
- współtworzenie strategii content marketingu oraz lejka treści,
- zarządzanie budżetem marketingowym w ramach realizowanych aktywności,
- współtworzenie strategii digital marketing – SEM, SEO, Social, Community,
- koordynacja publikacji treści marketingowych w kanałach web, social networks, events,
- obsługa narzędzi monitorujących ruch w sieci, mailing, automation,
- wspieranie działu handlowego oraz innych obszarów w zakresie promocji i wizerunku firmy,
- kontakt i współpraca z partnerami zewnętrznymi (agencja marketingu internetowego, dziennikarze).
Idealny kandydat powinien spełniać następujące wymagania:
- min. 2-letnie doświadczenie zawodowe związane z samodzielnym prowadzeniem projektów,
- umiejętność planowania, koordynowania i optymalizowania działań marketingowych,
- znajomość social mediów oraz trendów w content marketingu,
- umiejętność sprawnego przygotowania tekstów marketingowych,
- znajomość narzędzi, form i formatów reklamowych,
- umiejętność planowania i raportowania działań płatnych i organicznych,
- proaktywna postawa oraz kreatywność – wdrażanie nowych pomysłów i innowacji,
- nastawienie na działanie i umiejętność organizacji oraz planowania pracy indywidualnej oraz zespołu.
Mile widziana znajomość branży poligraficznej.
Aplikuj