Billboardy reklamowe są wciąż jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do masowego grona odbiorców. Ta forma reklamy jest idealnym rozwiązaniem zarówno dla małych, jak i dużych firm. Markom, które dopiero wchodzą na rynek, pozwoli szybko zdobyć rozpoznawalność, natomiast pozostałym – wzmocnić pozycję na rynku i pozyskać nowych klientów. Poprzez nieszablonowe pomysły billboardy pozwolą Ci wyróżnić się na tle konkurencji.
Wydrukujemy Twoje billboardy szybko, sprawnie i w najlepszej jakości.
Pomożemy Ci dobrać odpowiednią technologię druku. Dla dużych nakładów do dyspozycji jest najwyższej jakości druk offsetowy, gwarantujący jakość i stabilność kolorów. Przy mniejszych nakładach świetnie sprawdzi się druk cyfrowy o jakości offsetu.
Znajdź pomysł na billboard oraz strategię, jak go efektywnie wykorzystać. My zajmiemy się resztą!
Co robimy dla klientów, w czym pomagamy?
Podsumowanie:
Billboardy odgrywają w komunikacji marketingowej ogromną rolę. Świadomie lub nie, są mijane codziennie przez każdego z nas. Mają ogromny zasięg, dlatego z powodzeniem wykorzystuje się je w kampaniach reklamowych produktów czy usług. Zarówno małe firmy, jak i duże korporacje walczą o przyciągnięcie uwagi konsumentów, a to jest właśnie główne zadanie reklamy zewnętrznej. Ty również możesz zdobyć nowych odbiorców dzięki reklamie billboardowej i odnieść sukces w biznesie.
Potencjalni klienci są wszędzie, warto to wykorzystać, szczególnie jeśli oferta Twojej firmy skierowana jest do szerokiego grona odbiorców. Tablice reklamowe i ulokowane na nich billboardy są doskonałym sposobem, by do nich dotrzeć i zainteresować ich daną ofertą. Billboardy są dobrze widoczne nawet z dużej odległości, dzięki czemu zwiększają rozpoznawalność marki.
Wydruk billboardów reklamowych powinien być najwyższej jakości, aby zachwycić nowych odbiorców. Najbardziej popularnym materiałem, używanym do druku reklamy billboardowej jest papier BlueBack. Warto pamiętać, że podłoże to idealnie nadaje się do krótkoterminowych akcji promocyjnych – nie generuje wysokich kosztów, a co za tym idzie, pozwala na częstą wymianę prezentacji. Jest idealny, jeśli zależy Ci na szybkim i masowym dotarciu do klientów. Doskonale sprawdza się w przypadku sieci handlowych organizujących częste akcje promocyjne. Reklamę billboardową można szybko wymienić, dzięki czemu jest chętnie wykorzystywana do tzw. akcji RTM (Real Time Marketing), co jeszcze efektywniej umacnia przekaz.
Dodatkowo warto sprawdzić, czy wybrany producent billboardów reklamowych może zaoferować Ci coś więcej, niż sam druk billboardów. Kompleksowa usługa obejmie także stawianie konstrukcji reklamowych (nośników) oraz wyklejanie ich wydrukowanymi brytami billboardu.
Projektując billboardy reklamowe, warto pamiętać, że ich celem jest przekazanie informacji, które mają zaciekawić potencjalnych klientów i przerodzić się w zyski firmy. Dobrze, aby tablicę wyróżniał ciekawy projekt graficzny i krótki komunikat. Czas, który odbiorca może poświęcić na zapoznanie się z billboardem, nie jest zbyt długi, dlatego trzeba go dobrze, a przede wszystkim skutecznie, wykorzystać.
Pamiętaj więc o kreatywności. Wyróżniaj się na tle konkurencji, stosuj niebanalne pomysły i niekonwencjonalne tricki, daj się zapamiętać. Połączenie wszystkich elementów, poprzez odpowiednio dobrany tekst, kolor, efekty świetlne lub wywołanie emocji — zwiększy szanse na zapadnięcie w pamięć odbiorców. Artystyczna ekspresja billboardów – mile widziana. Zastosowanie nietypowych rozwiązań, efektu 3D, gry świateł sprawia, że bilbordy reklamowe staną się magnesem, który przyciąga uwagę i fascynuje.
Ważne: Pamiętaj również o zaplanowaniu lokalizacji nośników. Z nami możesz zaplanować rozmieszczenie billboardów reklamowych na terenie całej Polski, przy drogach krajowych, autostradach czy dużych centrach handlowych. Możesz też wykorzystać je lokalnie, zachęcając klientów do odwiedzenia sklepu i skorzystania z aktualnych promocji.
Billboardy, drukowane najczęściej w dużych nakładach, są świetnym kanałem przekazu informacji w kampaniach o szerokich zasięgach. Często wykorzystywane są w akcjach ogólnopolskich. Oprócz sieci handlowych często dotyczą promocji ofert kinowych, polityki, produktów i usług dla szerokiego grona odbiorców (banki, sieci telefoniczne, samochody itd.). Billboardy sprawdzą się też w kampaniach edukacyjnych, informacyjnych i akcjach społecznych.