BLOG

Bądź na bieżąco z nowoczesnym drukiem

Ogromne możliwości poligraficzne, sprawna i przemyślana logistyka, innowacyjne podejście do poligrafii – właśnie te aspekty sprawiły, że odnieśliśmy sukces zarówno na polskim, jak i europejskim rynku.

Blog Colours Factory

Reklama wewnętrzna ma moc przyciągania. Jest to sposób komunikowania się z gośćmi podczas pobytu w Twojej siedzibie, a jej celem jest przekazywanie informacji o obecnej ofercie, marce czy sezonowych akcjach promocyjnych. Rodzajów reklamy indoorowej jest wiele. Poznaj najpopularniejsze nośniki reklamy zewnętrznej i wykorzystaj je do promocji własnego biznesu.

Przeczytaj artykuł

Projektując opakowanie produktowe, warto zadbać, aby jego design był wyjątkowy, ponieważ piękne opakowanie to pierwszy krok do udanego packvertisingu. Jednak czasami stworzenie czegoś oryginalnego i ciekawego jest dużym wyzwaniem, dlatego podpowiadamy, gdzie szukać inspiracji i skąd czerpać pomysły na ciekawe projekty opakowań.

Przeczytaj artykuł

OOH! Reklamy outdoor, które zwiększą rozpoznawalność Twojej marki.

Reklama outdoor, znana również jako reklama OOH (out-of-home), jest świetnym sposobem na zwrócenie uwagi potencjalnych klientów. Kreatywne plakaty, wielkie billboardy czy krzykliwe bannery to analogowi kuzyni reklamy cyfrowej. Poznaj najpopularniejsze formy i nośniki reklamy zewnętrznej i wykorzystaj OOH do promocji własnej firmy.

Przeczytaj artykuł
reklama zewnętrzna - różne rodzaje

Marzy Ci się własny designerski butik? Zastanawiasz się nad otworzeniem sklepu z modnymi ubraniami? Początki w branży odzieżowej mogą być trudne, jednak odpowiednie przygotowanie sprawi, że stworzysz renomowany sklep, który przyciągnie wielu klientów. Poznaj 6 zasad aranżacji małego sklepu odzieżowego i odnieś sukces.

Przeczytaj artykuł
butik odzieżowy

Packvertising

Opakowanie, które jest oryginalne, nieszablonowe, spójne z produktem i wizją marki oraz oddziałuje na zmysły klientów to przepis na udany pacvertising. Jednak, żeby cieszyć się sukcesem i wzrostem sprzedaży, konieczny jest dobry projekt. Design pudełka to zbiór kilku nieprzypadkowych elementów, które muszą ze sobą współgrać. Dowiedz się, na co zwrócić uwagę projektując swoje opakowanie.

Przeczytaj artykuł
opakowania produktowe

Technologia i zalety druku UV

Czy wiesz, że praktycznie żaden inny rodzaj druku nie jest tak elastyczny jak druk UV? Oferuje on wiele możliwości, więc praktycznie w ogóle nie musisz ograniczać swojej kreatywności. Poznaj sposób działania technologii druku UV.

Przeczytaj artykuł

Oświetlenie w sklepie stacjonarnym

Podczas remodelingu swojej powierzchni sklepowej lub usługowej, warto skoncentrować się nie tylko na układzie, planie sklepu i wizualnym merchandisingu, ale również na wprowadzającej w nastrój, sprzyjający dokonywaniu zakupów atmosferze. Przeanalizuj takie elementy jak kolory czy oświetlenie i nadaj swojej przestrzeni charakter, którego oczekują Twoi klienci.

Przeczytaj artykuł
Oświetlenie w sklepie stacjonarnym

Pomimo epoki cyfrowej media drukowane wciąż są bardzo popularne. Treści reklamowe w postaci ulotek, plakatów czy katalogów nadal są codziennie zlecane i wydawane w dużych nakładach. Wydrukowanie takiej ilości materiałów reklamowych nie byłoby możliwe bez druku offsetowego. Poznaj tę technologię i dowiedz się, jakie daje możliwości.

Przeczytaj artykuł
drukarnia offsetowa

Kolory w marketingu

Atmosfera w sklepie to coraz częściej jedno z ważniejszych kryteriów decydujących o wyborze miejsca zakupów. Klienci najchętniej wybierają te, w których czują się swobodnie i komfortowo, a ich stylistyka i wystrój wnętrz zachęcają do spędzenia w nim czasu. Na aranżację sklepu składa się wiele elementów, takich jak oświetlenie, muzyka, a nawet zapach. Jednak najistotniejszą rolę w tworzeniu atmosfery odgrywa kolor.

Przeczytaj artykuł

Customer expierience w sklepie stacjonarnym

Zachowania zakupowe konsumentów zmieniły się radykalnie w ciągu ostatnich lat. Wzrost ekonomiczny i powiększający się dobrobyt doprowadził do tego, że cena produktów nie jest już dla nich najważniejsza. Obecnie zakupy to sposób spędzania wolnego czasu, więc liczą się również  takie czynniki jak komfort, wystrój sklepu czy jakość obsługi klienta. Sprawdź, czym jest customer experience i dlaczego należy wziąć go pod uwagę podczas przeprowadzania remodelingu.

Przeczytaj artykuł