Wizytówki mają bardzo wiele funkcji w komunikacji marketingowej. Przydają się nie tylko podczas spotkań biznesowych, ale także w momencie pakowania paczek z zamówieniami do klientów Twojego e-sklepu. Kiedy kontakt osobisty jest niemożliwy, wizytówka jest świetnym narzędziem, które pomoże Ci zbudować relacje z Twoimi e-klientami. Pokaż, że za Twoją firmą stoją ludzie. Przedstaw, z pomocą ciekawie zaprojektowanej wizytówki osobę, która z ogromnym zaangażowaniem spakowała zamówienie, która zadbała, by klient otrzymał wszystko na czas i w należytej formie. W sklepie stacjonarnym jednym uśmiechem możesz wzbudzić ciepłe emocje u swojego klienta. W sprzedaży przez Internet nie masz takiej możliwości, dlatego warto sięgać po środki, które pomogą chociaż w jakimś stopniu zapewnić klientowi doświadczenia z wizyty w tradycyjnym sklepie. Dzięki temu zyskasz zaangażowanego klienta i sprzedasz więcej.
Wydrukujemy Twoje wizytówki szybko, sprawnie i w najlepszej jakości.
Pomożemy Ci dobrać odpowiednią technologię druku. Dla dużych nakładów do dyspozycji jest najwyższej jakości druk offsetowy, gwarantujący jakość i stabilność kolorów. Przy mniejszych ilościach świetnie sprawdzi się druk cyfrowy o jakości offsetu.
Znajdź pomysł na wykorzystanie wizytówki w Twoim sklepie internetowym oraz strategię, jak ją efektywnie wykorzystać. My zajmiemy się resztą!
Co robimy dla klientów, w czym pomagamy?
Realizując zamówienia poprzez sklep internetowy dużo trudniej wywoływać emocje i budować zaangażowanie klientów. Brak bezpośredniego kontaktu z kupującymi, nie musi być barierą w tworzeniu więzi między Tobą i Twoimi odbiorcami. Wystarczy, że dołożysz do paczki z zamówieniem ciekawie zaprojektowaną, nieformalną wizytówkę i przedstawisz się, by nadać Waszym kontaktom bardziej ludzkiego wymiaru. Ta mała kartka ma naprawdę ogromną moc. Możesz umieścić na niej np. zdjęcie oraz imię, a także zapewnienie o Twoim zaangażowaniu w przygotowanie przesyłki. Niech klient poczuje, że jest dla Ciebie ważny.
Jeśli wybierzesz papier niepowlekany, możesz ją też ręcznie podpisać, co dodatkowo podkreśli personalny charakter przesyłki.
W zależności od realizowanej strategii do dyspozycji masz wiele rodzajów papierów oraz możliwości uszlachetniania wydruków. Dobierz surowiec, który będzie pasował do identyfikacji Twojej firmy i idealnie dopełni całości. Możesz wybrać wizytówki klasyczne, składane bądź wizytówki MultiLoft.
Podsumowanie: