Insertowanie otwiera przed Tobą liczne możliwości polegające na umieszczaniu wewnątrz publikacji wrzutek reklamowych takich jak chociażby ulotki, ale też innych elementów, które mogą zainteresować czytelnika (np. płyty CD, wydania specjalne, próbki produktów, zaproszenia, karty podarunkowe, kupony promocyjne itd.).
Ile razy otwierając czasopismo lub folder reklamowy natrafiłeś na ciekawy dodatek, a na Twojej twarzy pojawił się uśmiech? Podejrzewamy, że wiele. To idealny sposób, by dać potencjalnemu klientowi namiastkę Twoich produktów i zachęcić do bliższego zapoznania się z ofertą.
Jakim produktom najczęściej towarzyszy proces insertowania? Dość łatwo się domyślić, że są to przede wszystkim magazyny, czasopisma, książki oraz katalogi i biuletyny reklamowe.
Zainsertujemy Twoje dodatki szybko, sprawnie i w najlepszej jakości.
Pomożemy Ci dobrać odpowiednią technikę insertowania oraz inne niezbędne procesy. W zależności od rodzaju dodatku oraz produktu bazowego do dyspozycji jest metoda: foliowania, wrzutkowania, wklejania lub kopertowania.
Znajdź pomysł na insert oraz strategię, jak go efektywnie wykorzystać. My zajmiemy się resztą!
Co robimy dla klientów, w czym pomagamy?
Dzięki możliwości insertowania zyskujesz sposób, by dać potencjalnemu klientowi dodatkowe argumenty zapraszające go do współpracy. Może to być np. próbka produktu, który oferujesz, voucher na ciekawy webinar, kod promocyjny lub inny dodatek wzmacniający Twój przekaz i wspierający Twoje działania sprzedażowe.
Korzystając z bazy dystrybucyjnej dostawców innych materiałów, np. magazynów, możesz także szybko dotrzeć do dużej liczby potencjalnych klientów i zaistnieć w ich świadomości. Taka forma promocji jest korzystna dla wszystkich. To bardzo efektywny sposób na promocję siebie i swoich produktów, z drugiej strony klienci są zadowoleni że mogą np. wypróbować Twoje produkty przed ich zakupem.
Podsumowanie: