Notesy reklamowe są świetnym narzędziem do budowania pozytywnego wizerunku firmy. Ten praktyczny dodatek dołożony do zamówień składanych w Twoim sklepie internetowym z pewnością wywoła pozytywne emocje u odbiorców oraz sprawi, że Twoja marka zostanie z nimi na dłużej. Notesy reklamowe mają niezwykle wiele zastosowań i przydają się w różnych sytuacjach, dlatego warto wykorzystać ich funkcjonalność, by w subtelny sposób zwiększać rozpoznawalność swojej marki.
Kiedy nie możesz w tradycyjny sposób być blisko klientów, doradzać im, budować więzi, możesz wykorzystać emocje towarzyszące otwieraniu paczki z Twoimi produktami i przenieść doświadczenia, które zapewniłbyś klientowi w sklepie stacjonarnym na realia cyfrowego świata i handlu internetowego. Wystarczy, że zaskoczysz swoich e-klientów drobnym upominkiem w postaci ciekawie zaprojektowanego notesu z Twoim logo, by zapaść w ich pamięć i budować lojalność wobec Twojej marki.
Wydrukujemy Twoje notesy reklamowe szybko, sprawnie i w najlepszej jakości.
Pomożemy Ci dobrać odpowiednią technologię druku. Dla dużych nakładów do dyspozycji jest najwyższej jakości druk offsetowy, gwarantujący jakość i stabilność kolorów. Przy mniejszych ilościach świetnie sprawdzi się druk cyfrowy o jakości offsetu. Dzięki dostępności obu technologii w jednym miejscu Twoje notesy mogą zyskać dodatkowe, personalizowane elementy np. okładki. Dodatkowo do wyboru są aż 3 rodzaje okładek notesów.
Znajdź pomysł na notesy reklamowe oraz strategię, jak go efektywnie wykorzystać. My zajmiemy się resztą!
Co robimy dla klientów, w czym pomagamy?
Notesy z nadrukiem są wręcz idealnym miejscem do umieszczenia Twojego logotypu. Są nie tylko praktycznym i cenionym przez klientów upominkiem, ale także skutecznym nośnikiem reklamy. Przydają się zarówno dorosłym jak i dzieciom, a wybór poręcznego formatu sprawi, że klient będzie chciał mieć Twój notatnik zawsze przy sobie.
Projektując swoje notesy postaw na estetykę oraz oryginalność. Spraw, by klienci zapamiętali moment otwarcia paczki z Twoimi produktami i chętnie wracali do tych doświadczeń.
Podsumowanie: