OfertaDruk reklamowyPlakaty reklamowe
Druk reklamowy

Plakaty reklamowe

  • Plakaty jednostronne
  • Plakaty dwustronne
  • Plakaty listwowane
  • Plakaty wielkoformatowe do formatu B0+ (maksymalne pole zadruku 1180 x 1607 mm)
Skontaktuj się z opiekunem produktu Skontaktuj się Skontaktuj się z opiekunem produktu

Plakat reklamowy to jedna z najskuteczniejszych, uniwersalnych, statycznych form reklamy. Często oparta na artystycznym skojarzeniu, nie wymaga zbyt dużej aktywności odbiorcy, a zapewnia ogromną siłę przekazu. Efektywnie dociera w sposób masowy z komunikatem reklamowym. Plakat sprawdza się znakomicie zarówno jako zewnętrzna jak i wewnętrzna forma reklamy. Jest najskuteczniejszy wtedy, gdy potrafi zaangażować otoczenie.

 

Wydrukujemy Twoje plakaty szybko, sprawnie i w najlepszej jakości.

Pomożemy Ci dobrać odpowiednią technologię druku. Dla dużych nakładów do dyspozycji jest najwyższej jakości druk offsetowy, gwarantujący jakość i stabilność kolorów. Przy mniejszych ilościach świetnie sprawdzi się druk cyfrowy o jakości offsetu.

 

Znajdź pomysł na plakat oraz strategię, jak go efektywnie wykorzystać. My zajmiemy się resztą!

Co robimy dla klientów, w czym pomagamy?

  • Realizujemy zlecenia kompleksowo, dzięki szerokiej ofercie produktów oraz najnowocześniejszym technologiom druku. Wszystko wykonujemy sprawnie i efektywnie w jednym miejscu.
  • Doradzamy optymalne rozwiązania, dobieramy odpowiednie surowce i technologie druku.
  • Sprawdzamy technologiczną poprawność przygotowania plików do druku.
  • Udostępniamy montaże w plikach podglądowych do akceptacji.
  • Zapewniamy dystrybucję do wybranych punktów.
  • Konfekcjonujemy wydrukowane produkty zgodnie z wytycznymi klienta.
  • Oferujemy różne możliwości pakowania.
  • Umożliwiamy raportowanie wykonanych usług.
WAŻNE!

Obok dobrze zaprojektowanych plakatów trudno przejść obojętnie.

Plakat musi być przede wszystkim czytelny. Powinien zostać zaprojektowany tak, by grafiki i wiadomości przedstawiane na nim zapadały w pamięć na dłużej. Optymalnie, by budził zainteresowanie i intrygował. Można to osiągnąć poprzez odważne zastosowanie na przykład kontrastowych kolorów, dopasowanie odpowiednich fontów, dobieranie interesujących zdjęć lub grafik.

W przeciwieństwie do innych form promocji, plakaty można wykorzystać do przyciągania uwagi konkretnie ukierunkowanych grup odbiorców. Dobrze zaplanowana lokalizacja plakatów, zwiększa szansę na pozytywne reakcje. Warto promować się przy pomocy plakatów, ponieważ ich uniwersalność czyni z nich ciągle efektywną formę reklamy!

Jak projektować skuteczne plakaty reklamowe?

Dobry plakat to taki, który nie zawiera zbyt dużej ilości tekstu. Odbiorca ma zazwyczaj krótki czas na zapoznanie się z nim i ewentualną reakcję, dlatego warto postawić na jedno, ale za to chwytliwe hasło i ciekawą szatę graficzną. Plakat musi już na pierwszy rzut oka zaciekawić przechodnia i sprawić, że zechce poznać więcej szczegółów. Warto pamiętać, że druk cyfrowy umożliwia druk plakatów także w niskich nakładach (nawet od 1 szt.), dzięki czemu przekaz na nich zawarty może być personalizowany pod konkretne grupy klientów.

Składając zamówienie zwróć uwagę na przeznaczenie plakatów. Jeśli planujesz eksponować je na zewnątrz, warto pokryć je dodatkową folią (matową lub błyszczącą), dzięki czemu wydruki będą bardziej odporne na warunki atmosferyczne. Przygotowując pliki zwróć uwagę na spady oraz marginesy wewnętrzne, a także pamiętaj o zastosowaniu przestrzeni kolorystycznej CMYK. Gdy plakat będzie zawierał duże czarne elementy (obiekty, teksty lub tło) warto użyć rich black, żeby kolor był odpowiednio nasycony.

 

Zlecaj druk plakatów profesjonalistom

Nawet najlepiej zaprojektowane plakaty nie przyniosą zamierzonych efektów, jeśli zostaną niedbale wydrukowane bądź nierówno przycięte. Zarówno projekt jak i wykonanie powinny iść z sobą w parze i wspólnie działać na rzecz wizerunku Twojej marki.

Nowoczesna technologia umożliwia druk plakatów w wielu formatach, np. A2, A1 czy nawet większe. Wybierając plakaty wielkoformatowe upewnij się, że grafika na nich użyta jest dostosowana do wielkości wydruków. Takie plakaty z pewnością przyciągną uwagę Twoich klientów. Doskonale sprawdzą się m.in. przy promocji festiwali, koncertów czy innych wydarzeń i zapewnią Ci dotarcie do szerokiego grona odbiorców.

W przypadku plakatów przeznaczonych do długoterminowej ekspozycji w outdoorze warto rozważyć wydruki na podłożu billboardowym blueback, który jest wodoodporny, a jego niebieskie tło doskonale zapobiega prześwitom. W takiej sytuacji świetnie sprawdzi się druk solwentowy, który utrzyma pierwotną intensywność kolorów nawet przy niekorzystnych warunkach pogodowych.

Podsumowanie:

  • Plakaty drukujemy w wielu formatach – do XXL (1180 x 1607 mm)
  • Możliwy druk plakatów na różnych podłożach (offset, kreda, blueback i wielu innych)
  • Aż 4 rodzaje uszlachetnień wydruków
  • Druk plakatów w różnych technologiach
  • Perfekcyjna jakość druku
  • Dostępne: plakaty „zwykłe”, plakaty listwowane oraz plakaty wielkoformatowe
  • Dowolny nakład