Broszury reklamowe to doskonałe narzędzie do budowania zaangażowania i lojalności klientów Twojego sklepu internetowego. Nie możesz być fizycznie przy odbiorcach, podpowiadać im, doradzać ani proponować dodatkowych produktów – możesz jednak wykorzystać moment ekscytacji towarzyszący otwieraniu paczki z zamówieniem i sprawić, by został zapamiętany, a klient chciał do niego wracać w przyszłości. Z pomocą przychodzą broszury reklamowe, które dołączone do zamówienia pozwolą Ci przybliżyć klientowi inne sektory Twojej oferty, produkty komplementarne czy wartości firmy.
Broszura zatrzymuje uwagę klienta na dłużej, a dodatkowo działa nawet tam, gdzie skończył się zasięg (lub wi-fi).
Wydrukujemy Twoje broszury szybko, sprawnie i w najlepszej jakości.
Pomożemy Ci dobrać odpowiednią technologię druku. Dla dużych nakładów do dyspozycji jest najwyższej jakości druk offsetowy, gwarantujący jakość i stabilność kolorów. Przy mniejszych ilościach świetnie sprawdzi się druk cyfrowy o jakości offsetu. Dzięki dostępności obu technologii w jednym miejscu Twoje broszury mogą zyskać dodatkowe, personalizowane elementy np. okładki. Takie broszury z pewnością zrobią na klientach niezapomniane wrażenie.
Znajdź pomysł na broszurę oraz strategię, jak ją efektywnie wykorzystać. My zajmiemy się resztą!
Co robimy dla klientów, w czym pomagamy?
Podsumowanie:
Broszury mogą być szyte (zw. też zeszytowymi) lub klejone – jednak najważniejsze, by oprócz informacji, które chcesz przekazać e-klientowi, kryły w sobie także ciekawy design. Pamiętaj, że Twoim celem jest zrobić dobre wrażenie na kliencie, wywołać u niego pozytywne emocje. Dobrze zaprojektowaną broszurą sprawisz, że się uśmiechnie i będzie chciał więcej. A przecież o to Ci chodzi.
Do wyboru masz wiele formatów broszur, różne gramatury papieru oraz rodzaje uszlachetnienia. Możesz tworzyć naprawdę ciekawe i atrakcyjne wizualnie projekty, którymi zachwycisz swoich klientów. Mimo rozwoju technologii, drukowane materiały reklamowe nie tylko cały czas nie wychodzą z mody, ale także nadal nie tracą na efektywności. Mogą pełnić kluczową rolę w promocji i komunikacji oferty Twojego e-sklepu. Papier, poprzez swoją fizyczność, oddziałuje na odbiorców zdecydowanie mocniej niż przekaz cyfrowy. Wywiera większy wpływ, a komunikaty w nim zawarte są łatwiej i trwalej zapamiętywane.