Zadania, które przed Tobą postawimy:
- kompleksowa obsługa klienta internetowego w kanałach: chat, e-mail, telefon (rozmowy przychodzące),
- obsługa klientów w procesie sprzedaży: doradztwo produktowe oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych,
- zapewnienie klientom wysokiej jakości obsługi, stała komunikacja z klientem na każdym etapie zamówienia,
- nawiązywanie i budowanie długotrwałych relacji z klientem, kształtowanie pozytywnego wizerunku Firmy,
- współpraca z innymi działami firmy.
Idealny kandydat powinien spełniać następujące wymagania:
- minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta w branży e-commerce – warunek konieczny,
- wysoka kultura osobista, komunikatywność, dobra dykcja, otwartość,
- bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność w rozwiązywaniu problemów, chęć pracy zespołowej,
- dokładność, sumienność, zaangażowanie w powierzone obowiązki,
- gotowość do pracy zmianowej w godzinach 7.30-19.00 od poniedziałku do piątku (zmiany: 7.30-15.30; 8.00-16.00; 10.00-18.00; 11.00-19.00).
Aplikuj