Piła

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta e-commerce

Zadania, które przed Tobą postawimy:

  • kompleksowa obsługa klienta internetowego w kanałach: chat, e-mail, telefon (rozmowy przychodzące),
  • obsługa klientów w procesie sprzedaży: doradztwo produktowe oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych,
  • zapewnienie klientom wysokiej jakości obsługi, stała komunikacja z klientem na każdym etapie zamówienia,
  • nawiązywanie i budowanie długotrwałych relacji z klientem, kształtowanie pozytywnego wizerunku Firmy,
  • współpraca z innymi działami firmy.

 

Idealny kandydat powinien spełniać następujące wymagania:

  • minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta w branży e-commerce – warunek konieczny,
  • wysoka kultura osobista, komunikatywność, dobra dykcja, otwartość,
  • bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność w rozwiązywaniu problemów, chęć pracy zespołowej,
  • dokładność, sumienność, zaangażowanie w powierzone obowiązki,
  • gotowość do pracy zmianowej w godzinach 7.30-19.00 od poniedziałku do piątku (zmiany: 7.30-15.30; 8.00-16.00; 10.00-18.00; 11.00-19.00).

 

Aplikuj