Druk dla e-commerce

Ulotki

  • Ulotki cięte
  • Ulotki składane
Skontaktuj się z opiekunem produktu Skontaktuj się Skontaktuj się z opiekunem produktu

Mimo że wiele biznesów przenosi się do Internetu, ulotki reklamowe to wciąż skuteczne narzędzie do bezpośredniej komunikacji marketingowej. Świetnie sprawdzą się nie tylko w promocji lokalnej, ale także podczas wszelkiego rodzaju targów i eventów. Możesz je też z powodzeniem dodawać do przesyłek dla klientów, aby zwiększać ich lojalność.

 

Wydrukujemy Twoje ulotki szybko, sprawnie i w najlepszej jakości

 

Ulotka reklamowa to niedrogi sposób na przedstawienie oferty firmy w pigułce. Możesz ją wręczać obecnym i potencjalnym klientom przy każdej okazji – kiedy chcesz podziękować za transakcję, poinformować o nowym produkcie lub zaprosić do skorzystania z rabatu przy następnych zakupach. Warto o nich pamiętać także podczas udziału w różnych wydarzeniach biznesowych – niech ulotki staną się namiastką Twojej firmy i pracują na Twój wizerunek.

 

Pomożemy Ci dobrać odpowiednią technologię druku.

 

Dla dużych nakładów do dyspozycji jest najwyższej jakości druk offsetowy, gwarantujący jakość i stabilność kolorów. Przy mniejszych ilościach świetnie sprawdzi się druk cyfrowy o jakości offsetu.

 

Prześlij nam swój projekt, a my zajmiemy się drukiem!

Co robimy dla klientów, w czym pomagamy?

  • Realizujemy zlecenia kompleksowo, dzięki szerokiej ofercie produktów oraz najnowocześniejszym technologiom druku. Wszystko wykonujemy sprawnie i efektywnie w jednym miejscu.
  • Doradzamy optymalne rozwiązania, dobieramy odpowiednie surowce i technologie druku.
  • Sprawdzamy poprawność przygotowania plików do druku.
  • Udostępniamy montaże w plikach podglądowych do akceptacji.
  • Zapewniamy dystrybucję do wybranych punktów.
  • Konfekcjonujemy wydrukowane produkty zgodnie z wytycznymi klienta.
  • Oferujemy różne możliwości pakowania.
  • Umożliwiamy raportowanie wykonanych usług.

Podsumowanie:

  • Drukujemy ulotki cięte i składane
  • Dostępne liczne warianty składania ulotek
  • Różne rodzaje i gramatury papierów (kreda, offset, ozdobne i wiele innych)
  • Druk ulotek w wielu formatach
  • Aż 4 rodzaje uszlachetnienia wydruków
  • Możliwy druk w różnych technologiach
  • Perfekcyjna jakość druku
  • Dowolny nakład
WAŻNE!

Ulotki reklamowe mają ogromną moc.

Tworząc ulotkę reklamową, należy pamiętać o dwóch aspektach: przyciągający uwagę projekt oraz przemyślana treść, która utrzyma tę uwagę na dłużej. Warto postawić na intrygujący, ciekawy projekt graficzny oraz przejrzystość i jakość tekstu. Z reguły decyzja o tym, czy zatrzymać ulotkę, czy wyrzucić ją do kosza podejmowana jest w ciągu kilku sekund. To zdecydowanie za mało czasu na zainteresowanie klientów. Potrzeba zatem dobrego pomysłu i mocnego hasła, by ulotka stała się skutecznym nośnikiem reklamowym. Ulotka reklamowa to nie miejsce na opisywanie historii firmy, czy osiągnięć. Zaprojektuj ulotkę tak, by klient chciał cię poznać bliżej, zrób na nim dobre pierwsze wrażenie, stawiając na krótkie hasła, ciekawą grafikę oraz spójne kolory.

Ulotka reklamowa to nieograniczone możliwości

Ulotki reklamowe to nie tylko proste przekazanie informacji o firmie i ofercie. Możesz stworzyć ulotkę reklamową, która będzie czymś więcej i przyciągnie uwagę klienta na dłużej. Twoja ulotka może stać się zaproszeniem na targi czy konferencje, restauracyjnym menu czy mini przewodnikiem. W ten sposób lepiej zareklamujesz swoją ofertę lub produkt i osiągniesz pożądany efekt.

Papier to podstawa w druku ulotek reklamowych

Druk ulotek to nie tylko projekt. Konieczne jest również dobranie pozostałych elementów, takich jak technologia druku czy podłoże. Rodzaj papieru wpłynie na jakość Twojego projektu oraz jego wytrzymałość. Ulotki drukujemy najczęściej na papierze kredowym, a do Twojej dyspozycji jest kreda mat lub połysk. Jednak papier kredowy to nie jedyna opcja. Możesz również wybrać papier offsetowy i Kraftliner, a w przypadku ulotek Premium, papier kredowy silk z folią mat lub soft touch.

Drukujemy ulotki w różnych formatach, które pozwolą Ci dotrzeć do swojej grupy docelowej

Ulotki reklamowe to świetne narzędzie na dotarcie do nowych potencjalnych klientów. Wystarczy przemyślany projekt ulotki i format dopasowany do przekazu i marki. Jeżeli masz dużo do przekazania, wybierz ulotki składane, które mają dużą powierzchnię zadruku. W takim wypadku również dobrze sprawdzi się ulotka DL. Jeżeli natomiast chcesz dotrzeć do odbiorców chwytliwym hasłem reklamowym i pięknym zdjęciem, jednostronna ulotka A5 będzie najodpowiedniejsza. Ważne jest zaprojektować ulotkę tak, aby przyciągała uwagę odbiorców, dlatego wybierz format już na początkowym etapie projektowania. Pozwoli Ci to zawrzeć wszystkie najważniejsze informacje i odpowiednio przygotować plik.