Foldery reklamowe są od wielu lat jednym z najczęściej wybieranych narzędzi reklamowych. Za ich pomocą można w czytelny i atrakcyjny wizualnie sposób zaprezentować ofertę firmy. Budując wizerunek swojego przedsiębiorstwa, warto pamiętać, że pamięć ludzka bywa ulotna, a co za tym idzie, nawet najlepiej zaprezentowana ustnie propozycja, w pewnym momencie wyparuje z głowy Twojego potencjalnego kontrahenta. Folder reklamowy jest świetnym rozwiązaniem, by pozostać w niej na dłużej.
Wydrukuj foldery firmowe razem z nami
Oferujemy druk folderów reklamowych, które są niezastąpione podczas targów, wydarzeń branżowych, a także spotkań biznesowych z Twoimi klientami. Za ich pomocą możesz w estetyczny i skuteczny sposób przekazać obecnym i potencjalnym klientom informacje o Twoich produktach i usługach.
Wydrukujemy Twoje foldery szybko, sprawnie i w najlepszej jakości.
Pomożemy Ci dobrać odpowiednią technologię druku folderów reklamowych. Dla dużych nakładów do dyspozycji jest najwyższej jakości druk offsetowy, gwarantujący jakość i stabilność kolorów. Przy mniejszych ilościach świetnie sprawdzi się druk cyfrowy o jakości offsetu.
Przygotuj projekt graficzny folderu, my zajmiemy się resztą!
Co robimy dla klientów, w czym pomagamy?
Podsumowanie:
Foldery firmowe są objętościowo nieco większe od ulotek, dając tym samym możliwość na szersze zaprezentowanie Twojej oferty. Nie są to jednak katalogi i nie powinno się w nich przybliżyć wszystkich dostarczanych produktów i usług. Aby folder pozostał czytelny, należy zachować umiar w przygotowywanej treści i skupić się wyłącznie na kluczowych informacjach, które pomogą klientowi podjąć oczekiwaną przez Ciebie decyzję.
Projektując folder reklamowy warto zadbać także o jego atrakcyjny wygląd. Jakość projektu graficznego ma znaczący wpływ na skuteczność folderu, dlatego dobrze dobrana kolorystyka, ciekawie dopasowane grafiki, kreatywna forma – to wszystko sprawia, że Twój folder reklamowy staje się efektywnym źródłem pozyskiwania nowych klientów. Natomiast foldery drukowane z dodatkowymi uszlachetnieniami, jak folia czy lakier, są zdecydowanie bardziej prestiżowe. Zaprojektuj swoje materiały reklamowe tak, aby pasowały do charakteru Twojej firmy.
Foldery reklamowe mają bardzo szerokie zastosowanie i sprawdzają się w każdej branży. Mogą być dystrybuowane podczas targów lub wydarzeń branżowych, mogą być rozsyłane do klientów pocztą lub też dołączane do przesyłek z produktami zamówionymi w Twoim e-sklepie. Mogą być także rozłożone w holu firmy, by witać klientów i odwiedzających Twoją firmę gości i od progu komunikować się z nimi w Twoim imieniu. Przydadzą się także podczas targów pracy, by przybliżyć potencjalnym pracownikom Twoją firmę i możliwości zawodowe, które na nich czekają.
Przygotowanie projektu folderu warto rozpocząć od ustalenia celu, który chcemy za jego pomocą osiągnąć. Im dokładniej zdefiniujemy odbiorcę folderu tym, bardziej dopasujemy język przekazu oraz projekt graficzny. Folder może uzupełniać treści zawarte w firmowej broszurze lub być odrębnym narzędziem komunikacji. Ważne, by przykuwał uwagę i budował Twój pozytywny wizerunek.
Czas realizacji zamówień na druk folderów jest z reguły dość krótki, a co za tym idzie, można szybko włączyć je do strategii promocji Twojej firmy. Jeżeli planujesz duży nakład, to foldery reklamowe najlepiej jest tworzyć w technologii druku offsetowego, przy mniejszych lepiej sprawdza się wysokiej jakości druk cyfrowy, który dodatkowo umożliwia także personalizowanie wydruków. Obie technologie zapewniają wysokiej jakości foldery firmowe wydrukowane w pełnym kolorze na wybranym przez Ciebie papierze.
Mimo rozwoju technologii i wielkiej transformacji cyfrowej efektywność folderów reklamowych jest wciąż wysoka. Koszt ich produkcji nie jest duży, a korzyści z ich użycia mogą być znaczące. Przygotowując się do druku folderów reklamowych, warto wziąć pod uwagę, że nie zawsze zasadne jest stosowanie najbardziej ekonomicznych wariantów. Cena jest oczywiście ważna, jednak kluczowa jest skuteczność publikacji, a ta zależy często od poziomu atrakcyjności wydania, wybranego papieru czy stosowanych uszlachetnień. Czasem minimalny wzrost kosztów może spowodować dużo większe zainteresowanie klientów, a wraz z nim większe zyski. Drukowanie materiałów reklamowych dla klientów biznesowych w szczególności powinno być na najwyższym poziomie.