01.02.2024
Inspiracje

Wydrukuj smak! Odkryj 7 inspirujących projektów z branży HORECA

Przygotuj się na niezwykłą podróż przez świat materiałów drukowanych w branży HORECA! Odkryj fascynujące projekty, które wyróżniają się zarówno kreatywnością, jak i profesjonalizmem.

Luksususowy Lucullus

Jednolite, intensywne kolory i złota folia? Tyle wystarczy, aby stworzyć wyjątkowy branding. Jeśli do tego dodamy oryginalny motyw, tworzy nam się naprawdę niezwykły projekt. 

Copyright: Ken Lo
Copyright: Ken Lo

Niebieskie pyszności

Niebieski i jedzenie? Jak najbardziej! Ser, galaretka, a nawet ryż…w kuchni świata możesz spotkać ten kolor dość często, dlatego nie dziwi jego wybór, jako przewodniego dla książki kucharskiej czy „cooking club’u”. 

Copyright: Phoebe Nguyen
Copyright: The Cloud Studio

Nobel

Nagroda Nobla dla Noble? Gdyby przyznawano je brandingom, mogłoby się tak zdarzyć…

Copyright: Margaret Avilova
Copyright: Margaret Avilova

Po prostu prosto!

Czy zawsze trzeba eksperymentować? Nie! Czasem siła tkwi w prostocie, dlatego przemyślane logo i odpowiedni dobór kolorów to prosty przepis na spektakularny sukces.

Copyright: Hamed Alshamrani
Copyright: Hamed Alshamrani

Hell Yes!

Niebo w piekle, a może piekło w niebie? Grafiki i elementy wizualne użyte w tym projekcie, sugerują atrakcyjne połączenie dwóch skrajnych światów, co może przyciągać uwagę i wzbudzać ciekawość.

Copyright: Nechit.pro _
Copyright: Nechit.pro _

Komiksowe smaczności

Komu Lulei to wyjątkowo kreatywna propozycja z zastosowaniem komiksowej estetyki. Projekt ten jest pełen zabawnych, dynamicznych elementów, co nie tylko przyciąga uwagę, ale również sprawia, że „chce się jeść”.

Copyright: Opencore and ​N:OW

Targi expo dla branży HORECA

Na koniec identyfikacja wizualna targów EXPO dla branży HORECA. To co, na pewno warto podkreślić to fachowe podejście do brandingowej strony wydarzenia. Logo i materiały promocyjne są solidne i profesjonalne, a co więcej prezentują się wyśmienicie (i smakowicie!).

Copyright: Vikas Sharma
Copyright: Vikas Sharma
Magdalena Szafrańska

Copywriterka, Social Media Specjalistka

Pasjonatka komunikacji, social mediów i poligrafii. Kreuje, wyjaśnia i dba o to, by świat (poli)graficzny nie miał przed czytelnikami tajemnic.