BLOG

Bądź na bieżąco z nowoczesnym drukiem

Ogromne możliwości poligraficzne, sprawna i przemyślana logistyka, innowacyjne podejście do poligrafii – właśnie te aspekty sprawiły, że odnieśliśmy sukces zarówno na polskim, jak i europejskim rynku.

Blog Colours Factory

Druk cyfrowy to jedna z najpopularniejszych obecnie metod druku. Używany do produkcji materiałów reklamowych takich jak ulotki, wizytówki czy katalogi, jest szczególnie ceniony za szybkość, trwałość oraz możliwość łatwego spersonalizowania wydruków. Dzięki coraz to nowszym rozwiązaniom dużo częściej druk cyfrowy jest uważany za alternatywę dla offsetu. Jeśli zastanawiasz się, na czym polega ta technologia druku, jakie są jej zalety i jakie daje możliwości, to jesteś w dobrym miejscu.

Przeczytaj artykuł
Drukarka cyfrowa

Opakowanie, które sprawia, że klienci kupują

Opakowania są nieodłącznym elementem produktów. Nie tylko chronią je przed uszkodzeniami, ale przede wszystkim mają realny wpływ na postrzeganie produktu przez klienta. Wyrafinowany projekt pudełka może nie tylko zachęcić konsumentów do pierwszego zakupu, ale także do ponownego wyboru tego samego artykułu. A kiedy klient ponownie kupuje produkt, jest to niewątpliwie znak udanego packvertisingu. Dowiedz się, jakie opakowanie sprawia, że klienci wracają.

Przeczytaj artykuł

Customer journey - 4 uniwersalne zasady ułożenia asortymentu w sklepie stacjonarnym.

Jak zapewne dobrze wiesz, pierwsze wrażenia jest niezwykle ważne, szczególnie w handlu detalicznym. Twój sklep powinien być zawsze uporządkowany i dobrze zorganizowany, a towar wyeksponowany zgodnie z Twoją strategią merchandisingową. Istnieją również 4 uniwersalne zasady, które sprawdzą się w każdym sklepie, niezależnie od branży. Poznaj je i zastosuj w swojej przestrzeni handlowej.

Przeczytaj artykuł

Psychologiczne aspekty w Customer Journey

W jaki sposób przyciągnąć uwagę klienta i zachęcić go do odwiedzenia Twojego sklepu? Okazuje się, że klienci doceniają nie tylko szeroką gamę asortymentu i konkurencyjne ceny, ale również prezentację powierzchni sklepowej i atmosferę w nim panującą. Wystrój sklepu, oświetlenie, czystość, kolory oraz ułożenie produktów zgodnie z naturalnymi odruchami klientów to czynniki, które znacząco wpływają na sprzedaż. Sprawdź, w jaki sposób możesz udoskonalić customer journey w swoim sklepie stacjonarnym.

Przeczytaj artykuł

Marketing zmysłów. Słuch, smak i zapach.

Zmysły odgrywają kluczową rolę w percepcji konsumentów oraz mają silny wpływ na ich decyzje zakupowe, dlatego marketing sensoryczny jest uznawany za niezbędne narzędzie wzmacniania więzi między marką a konsumentem. Zrozumienie potęgi ludzkich zmysłów i oddziaływanie na nie, pozwoli Ci stworzyć niezapomnianą atmosferę w Twoim sklepie stacjonarnym.

Przeczytaj artykuł

Znaczenie opakowań w marketingu

Packvertising to nie tylko kolejna moda czy żargon, którego używają ludzie w agencjach marketingowych. To coś bardziej namacalnego, realnego, niosącego konkretną wartość. Opakowanie jest punktem styku klienta z marką, dlatego wykorzystanie go do komunikacji marketingowej jest tak ważne. Dowiedz się, czym jest packvertising i zobacz, jak wykorzystywany jest w praktyce.

Przeczytaj artykuł

Marketing zmysłów. Wzrok i dotyk.

Funkcjonowanie w środowisku o wysokim stopniu konkurencji nie daje wyboru – trzeba podejmować działania na wielu płaszczyznach. Klienci są coraz bardziej wymagający, przez co zakupy, poza zaopatrzeniem się w potrzebne produkty, powinny przynosić także dodatkowe doświadczenia i satysfakcję. O konkurencyjności decyduje nie tylko niska cena, ale przede wszystkim poczucie komfortu, wygoda i atmosfera w punkcie sprzedaży. Zmiana ta zapoczątkowała nowy trend, jakim jest marketing sensoryczny.

Przeczytaj artykuł

Kiedy należy przeprowadzić remodeling

Czy wiesz, że odświeżanie wyglądu sklepu, marketu czy też punktu obsługi klienta powinno odbywać się cyklicznie? Remodeling przestrzeni sklepowej lub usługowej pozwala sprostać oczekiwaniom klientów i dopasować wystrój do aktualnych trendów. Co możesz zyskać dzięki remodelingowi i kiedy warto go przeprowadzić?

Przeczytaj artykuł

4 najpopularniejsze układy sklepów stacjonarnych.

Lubimy przebywać w ciekawie zaprojektowanych miejscach, zwracamy uwagę na otoczenie, nawigację, a coraz częściej również na ekologiczne aspekty. Remodeling sklepu to doskonała okazja, by odpowiedzieć na potrzeby klientów i stworzyć miejsce, które będzie sprzyjało rozwojowi i zachęcało klientów do lojalności. Dobrze zaprojektowana przestrzeń sklepowa lub usługowa prowadzi do długotrwałych i efektywnych relacji klienta z daną marką.

Przeczytaj artykuł
Druk ekologiczny

Ekologiczne papiery do druku

Drukuj w zgodzie z ekologią.

Prawdą jest, że do rozwijania sprawnej i efektywnej komunikacji niezbędne jest wykorzystanie papierowych nośników przekazu, takich jak katalogi, plakaty czy ulotki. Jednak nie tylko treść i format Twoich druków jest istotna, ale również materiały, z których są one wykonane. Wybierając papier z recyklingu, działasz w sposób zrównoważony oraz umacniasz wizerunek firmy jako dbającej o środowisko. Rodzaj papieru użytego do druku, sam w sobie jest środkiem komunikacji i może pozytywnie wpłynąć na wizerunek firmy.

Przeczytaj artykuł